Wyniki wyszukiwania dla:

Parafialna Droga Krzyżowa

Dnia 14 września odbyła się Droga Krzyżowa z okazji odpustu w Kaplicy w Świnnej pod wezwaniem Krzyża Świętego. Na Drogę

Krzyżową, która odbyła się po Mszy Świętej odpustowej, przybyli liczni wierni a prowadził ją ksiądz Janusz. Nie zabrakło również na niej księdza Ireneusza. Szliśmy drogą prowadzącą do Sanktuarium, rozważając poszczególne stacje. Ksiądz Janusz włączył w czytanie rozważań Drogi Krzyżowej niektórych „chętnych” uczestników. Modliliśmy się w różnych intencjach. Ksiądz Janusz niósł intencję za Ojczyznę, dzieci, młodzież, rodziców, nauczycieli, i wychowawców. Każdy z uczestników miał w sercu swoją własną intencję, którą wraz z Jezusem zanosił pod sam Krzyż. Przy Sanktuarium mieliśmy krótki odpoczynek, by nabrać siły w niełatwym podejściu na górę Kiczora. Podczas tej drogi modliliśmy się na Różańcu i rozważaliśmy poszczególne tajemnice.

Kończąc Różaniec dotarliśmy na sam szczyt góry Kiczora. Tam, pod Krzyżem, wpatrując się w przepiękny zachód słońca, zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie. Dzięki uprzejmości księdza Ireneusza na pewno każdy, kto będzie chciał, będzie mógł je zobaczyć na naszej stronie parafialnej.Po zejściu z góry, przy Sanktuarium mieliśmy słodki poczęstunek, za co w imieniu wszystkich uczestników, dziękuję!

Niektórzy z nas byli po raz pierwszy na górze Kiczora. Zaskoczyły nas piękne widoki i cudowna pogoda, za co należą się podziękowania Naszemu Kochanemu Stwórcy. W takich miejscach jak to, ma się wrażenie bliższego obcowania z Bogiem.

Gorąco polecamy kolejną taką wyprawę dla niezdecydowanych, którzy jeszcze nie byli.