Wyniki wyszukiwania dla:

Wycieczka do Wisły i Szczyrku

Lato tuż tuż, a więc wycieczki!

W ostatnią sobotę (12.06.2021r.) Ks. Janusz Goraj zorganizował wycieczkę dla młodzieży do Wisły. Upakowani do trzech aut, po małym opóźnieniu wyruszyliśmy w drogę. Gdy znaleźliśmy się na miejscu postanowiliśmy zmienić swoje plany i zamiast wspiąć się na górę Stożek przeszliśmy się na punkt widokowy. Zmiana ta spowodowana była brakiem czasu przez problemy z wyjazdem z naszej parafii. Po spacerze udaliśmy się na rynek w Wiśle razem z goszczącym nas ks. Leszkiem Lesiem. Duchowny jednak nie zabawił z nami długo, ponieważ miał parę spraw na głowie, związanych ze swoją parafii. Po zwiedzeniu obiektów znajdujących się na rynku i wysłuchaniu interesujących historii, udaliśmy się na lody. Szczęśliwym trafem, gdy wyszliśmy z lodziarni, powoli rozkręcał się bieg promujący transplantację noszący nazwę „Bieg po Nowe Życie”. Brało w nim udział wiele gwiazd oraz osób po przeszczepie, pokazując, że normalne życie po zabiegu jest możliwe. Udało nam się przybić „piątkę” z Piotrem Żyłą oraz zobaczyć osoby takie jak: Marcin Gortat, Tomasz Karolak, Rafał Mroczek i wiele innych. Później nadszedł czas na posiłek w domu salezjańskim w Szczyrku. Po skończonym obiedzie podeszliśmy pod drzewo, przy którym odbyło objawienie maryjne. Niestety czas naglił, więc z pewnym zmęczeniem oraz uśmiechem na ustach ruszyliśmy w drogę powrotną.